Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten - ICN Solutions

Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten

Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten

Autodesk heeft aangekondigd dat ze een nieuw transactiemodel zullen uitrollen om jouw koopervaring te verbeteren. In dit bericht duiken we dieper in de wijzigingen en laten we zien hoe ICN Solutions je blijft voorzien van advies, begeleiding en support, zodat je altijd toegang hebt tot de juiste technologie en expertise.

Wat verandert er?

Zodra we samen de juiste oplossing voor jouw organisatie hebben samengesteld, ontvang je van ons een duidelijke offerte. Na je akkoord ontvang je ook een bevestigingsmail van Autodesk.

Bestelproces

Als alles naar tevredenheid en verwachting is, kun je je order eenvoudig bevestigen in jouw Autodesk-account en kiezen uit verschillende betalingsopties: betalen met creditcard, PayPal of per factuur. Zodra je een keuze hebt gemaakt, verwerkt Autodesk de betaling en stuurt zij de factuur naar je op.

Wat gebeurt er daarna?

Nadat Autodesk jouw contract(en) heeft geactiveerd, staan wij van ICN klaar om je te helpen met onboarding, support, training, consultancy en andere begeleiding. We zorgen ervoor dat je de maximale waarde uit de investeringen haalt.

Jouw Voordeel

Je kunt erop vertrouwen dat ICN aan jouw zijde blijft staan, zodat je slimmer, beter en duurzamer kunt werken.

Vragen?

Heb je vragen over het nieuwe transactiemodel? Neem dan contact op met jouw accountmanager of bekijk de veelgestelde vragen.

Hoe kan ICN je helpen?

Ben je benieuwd hoe we ook jou verder kunnen helpen? Plan dan nu een afspraak in met één van onze experts.