ICT Services > Hardware > Telecommunicatie
Telecom oplossingen voor verbeterde klantcommunicatie
Ben je nog op zoek naar een goed communicatiesysteem voor binnen jouw bedrijf? Een platform waarmee medewerkers makkelijk met elkaar kunnen communiceren, waar ze ook zijn? Het kan uitdagend zijn om de communicatie soepel te laten verlopen wanneer je medewerkers hebt die thuis werken, die op locatie werken, en die op het kantoor werken. Het is dan belangrijk dat er één duidelijk lijn in zit. Hierdoor zou het makkelijk zijn als je een systeem hebt die telefonie, MS Outlook, en CRM-toepassingen met elkaar verbindt. Dit is mogelijk met een VoIP systeem.
Swyx Zakelijke telefonie
Swyx is een van de marktleiders op het gebied van VoIP zakelijke telefonie. De Swyx software ondersteunt een breed scala aan apparatuur zodat je op al je apparaten Swyx kunt gebruiken. Momenteel gebruiken al duizenden MKB-bedrijven binnen Europa Swyx als zakelijke VoIP aanbieder.
Naast de desktop app biedt Swyx ook de gratis Android en IOS app aan. Via deze app kun je makkelijk per telefoon gebruik maken van zakelijk VoIP. Op deze manier maakt het niet uit waar je bent en kun je altijd in contact blijven met jouw werknemers.
3CX VOIP Platform
3CX is het VoIP platform om zakelijk te communiceren. Met 3CX kun je op afstand bellen en vergaderen (met web conferenties), klanten te woord staan via de chatfunctie op de website, en kun je flexwerken met behulp van spraakapps.
Je kunt kiezen hoe je gebruik wilt maken van 3CX. Het kan lokaal geïnstalleerd worden op jouw pc, geïmplementeerd worden via een cloudaccount, of gehost worden op een aparte server.
De voordelen van SWYX | |
---|---|
Functie | Omschrijving |
Vast-mobiel integratie | Integratie van mobiele telefoons met de functies van het telefoonsysteem in een app. |
Chatfunctie | Intern een chatbericht sturen. |
Betrouwbaar en veilig | Een aparte verbinding voor telefonie, dus geen risico bij uitval van het internet. De servers hangen in een redundant datacenter. |
Calamiteitenschakeling | Bij storing schakelen we automatisch naar een noodnummer door. |
Flexibel | Afrekenen per werkplek, per maand. Hierdoor kun je eenvoudig uitbreiden of inkrimpen. |
Voicemail | Beschikbaar voor elke gebruiker individueel. |
Locatie onafhankelijk | Overal ter wereld waar je internettoegang hebt kun je gebruik maken van Swyx. |
Beschikbaarheidsweergave | In één oogopslag heb je inzicht in wie aanwezig is of aan het bellen is. |
Oproepbeheer | Inzage in de gesprekken via het logboek. |
Vergaderen | U kunt een groepsgesprek starten om een telefonisch vergadergesprek te starten met meerdere collega’s (met of zonder videobeeld). |
De voordelen van 3CX | |
---|---|
Functie | Omschrijving |
Opname | Maak gemakkelijk opnames van gesprekken. |
Videoconverencing tools | 3CX web meeting geeft een ruime toolset aan videoconferentie tools. |
Totale integratie telefonie | Vaste en mobiele telefonie naadloos integreren door middel van vast-mobiel integratie. |
Rapportagemogelijkheden | Houdt telefonische performance bij via de ingebouwde rapportagetools van 3CX. |
Softphone | Een functionele softphone voor desktopomgeving. |
Wachtrijen | 3CX biedt de mogelijkheid om efficiënt wachtrijen in te stellen voor jouw gesprekken. |
Eenvoudige communicatie | Eenvoudig intern en extern communiceren middels uitgebreide (web)chat functionaliteiten van 3CX. |
Maak direct een afspraak met ICN: de ICT expert
We komen graag met je in contact
Plan een afspraak
Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.