ICT Hardware > Telecommunicatie | ICT Services | ICN Solutions

ICT Services > Hardware > Telecommunicatie

Telecom oplossingen voor verbeterde klantcommunicatie

Bent u nog op zoek naar een goed communicatiesysteem voor binnen uw bedrijf? Een platform waarmee medewerkers makkelijk met elkaar kunnen communiceren, waar ze ook zijn? Het kan uitdagend zijn om de communicatie soepel te laten verlopen wanneer u medewerkers heeft die thuis werken, die op locatie werken, en die op het kantoor werken. Het is dan belangrijk dat er één duidelijk lijn in zit. Hierdoor zou het makkelijk zijn als u een systeem heeft die telefonie, MS Outlook, en CRM-toepassingen met elkaar verbindt. Dit is mogelijk met een VoIP systeem.

telecommunicatieSwyx Zakelijke telefonie

Swyx is een van de marktleiders op het gebied van VoIP zakelijke telefonie. De Swyx software ondersteunt een breed scala aan apparatuur zodat u op al uw apparaten Swyx kunt gebruiken. Momenteel gebruiken al duizenden MKB-bedrijven binnen Europa Swyx als zakelijke VoIP aanbieder.
Naast de desktop app biedt Swyx ook de gratis Android en IOS app aan. Via deze app kunt u makkelijk per telefoon gebruik maken van uw zakelijk VoIP. Op deze manier maakt het niet uit waar u bent en kunt u altijd in contact blijven met uw werknemers.

telecommunicatie3CX VOIP Platform

3CX is het VoIP platform om zakelijk te communiceren. Met 3CX kunt u op afstand bellen en vergaderen (met web conferenties), klanten te woord staan via de chatfunctie op de website, en kunt u flexwerken met behulp van spraakapps.

U kunt kiezen hoe u gebruik wilt maken van 3CX. Het kan lokaal geïnstalleerd worden op uw pc, geïmplementeerd worden via een cloudaccount, of gehost worden op een aparte server.

De voordelen van SWYX
Functie Omschrijving
Vast-mobiel integratie Integratie van mobiele telefoons met de functies van het telefoonsysteem in een app.
Chatfunctie Intern een chatbericht sturen.
Betrouwbaar en veilig Een aparte verbinding voor telefonie, dus geen risico bij uitval van het internet. De servers hangen in een redundant datacenter.
Calamiteitenschakeling Bij storing schakelen we automatisch naar een noodnummer door.
Flexibel Afrekenen per werkplek, per maand. Hierdoor kunt u eenvoudig uitbreiden of inkrimpen.
Voicemail Beschikbaar voor elke gebruiker individueel.
Locatie onafhankelijk Overal ter wereld waar u internettoegang heeft kunt u gebruik maken van Swyx.
Beschikbaarheidsweergave In één oogopslag heeft u inzicht in wie aanwezig is of aan het bellen is.
Oproepbeheer Inzage in de gesprekken via het logboek.
Vergaderen U kunt een groepsgesprek starten om een telefonisch vergadergesprek te starten met meerdere collega’s (met of zonder videobeeld).
De voordelen van 3CX
Functie Omschrijving
Opname Maak gemakkelijk opnames van uw gesprekken.
Videoconverencing tools 3CX web meeting geeft een ruime toolset aan videoconferentie tools.
Totale integratie telefonie Vaste en mobiele telefonie naadloos integreren door middel van vast-mobiel integratie.
Rapportagemogelijkheden Houdt uw telefonische performance bij via de ingebouwde rapportagetools van 3CX.
Softphone Een functionele softphone voor uw desktopomgeving.
Wachtrijen 3CX biedt de mogelijkheid om efficiënt wachtrijen in te stellen voor uw gesprekken.
Eenvoudige communicatie Eenvoudig intern en extern communiceren middels uitgebreide (web)chat functionaliteiten van 3CX.

Maak direct een afspraak met ICN Systems: de ICT expert

We komen graag met je in contact

Plan een afspraak

Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.

Nick Croonen
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.