ICT Services > Support > Autodesk support
Autodesk Support & ICT Support bij één partij
Helpdesk
Zodra je vraag via telefoon of e-mail bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij je op weg, of geeft de oplossing voor jouw vraag. Lukt dat niet, dan word je vraag of probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we je per e-mail op de hoogte.
Hulp bij installatie
Als je bij ons Autodesk software heeft aangeschaft en je loopt bij de eerste installatie tegen problemen op, dan helpen wij je op weg. Ook bij vragen over licenties kun je gebruik maken van onze helpdesk voor 1ste en 2de lijns support. Bij herinstallatie en/of extra ondersteuning bij een installatie spelen we je vraag door naar 3e lijns support (consultancy).
Technisch Consult
Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers jouw probleem niet kunnen oplossen, dan word je daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat de vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met je op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.
Maak direct een afspraak met ICN Systems: de ICT expert
We komen graag met je in contact
Plan een afspraak
Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.