ICT Support I Autodesk Professionals I Microsoft Support

ICT Services > Support > Autodesk support

Autodesk Support & ICT Support bij één partij

We zijn Autodesk Platinum partner en leveren we diensten, trainingen, software en support bij de implementatie en het gebruik van 3D CAD/CAM en BIM Software. Onze professionals zijn dan ook uitermate geschikt, en gecertificeerd, om je te helpen met de meest uiteenlopende Autodesk vragen of eventuele incidenten.

Helpdesk

Zodra uw vraag via telefoon of e-mail bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij u op weg, of geeft de oplossing voor uw vraag. Lukt dat niet, dan wordt uw vraag of probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we u per e-mail op de hoogte.

Hulp bij installatie

Als u bij ons Autodesk software heeft aangeschaft en u loopt bij de eerste installatie tegen problemen op, dan helpen wij u op weg. Ook bij vragen over licenties kunt u gebruik maken van onze helpdesk voor 1ste en 2de lijns support. Bij herinstallatie en/of extra ondersteuning bij een installatie spelen we uw vraag door naar 3e lijns support (consultancy).

Technisch Consult

Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers uw probleem niet kunnen oplossen, dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat uw vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met u op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.

Maak direct een afspraak met ICN Systems: de ICT expert

We komen graag met je in contact

Plan een afspraak

Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.

Nick Croonen
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.