ICT Services > Support > Helpdesk
Helpdesk, support en consultancy voor (Autodesk) Professionals
1E LIJNS SUPPORT
Helpdesk geeft direct antwoord
Zodra uw vraag via e-mail (support@icn-solutions.nl) bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij u op weg, of geeft de oplossing voor uw vraag. Lukt dat niet, dan wordt uw vraag of probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we u per e-mail op de hoogte.
- Responstijd 1e lijns support: 4 uur
- Communicatie: e-mail
2E LIJNS SUPPORT
Helpdesk heeft iets meer tijd nodig
Als onze 1e-lijns helpdeskmedewerker uw vraag niet kan beantwoorden of uw probleem oplossen, bijvoorbeeld door het specialistische karakter ervan, dan stuurt hij of zij uw vraag of probleem door naar onze 2e-lijns support. Een 2e-lijns medewerker beoordeelt uw vraag of probleem op complexiteit en reactietijd. Als hij of zij uw vraag of probleem binnen 20 minuten kan oplossen dan valt dit onder 2e-lijns support.
- Responstijd 2e-lijns support: 1 werkdag
- Communicatie: e-mail of telefonisch
3E LIJNS SUPPORT
Technisch Consult
Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers uw probleem niet kunnen oplossen, dan wordt u daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat uw vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met u op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.
- Responstijd 1e lijns support: 4 uur
- Communicatie: per e-mail of Telefonisch
Maak direct een afspraak met ICN Systems: de ICT expert
We komen graag met je in contact
Plan een afspraak
Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.