Helpdesk voor Autodesk, Microsoft 365 & Infrastructuur

ICT Services > Support > Helpdesk

Helpdesk, support en consultancy voor (Autodesk) Professionals

Heb je een Helpdesk abonnement bij ICN en zijn er vragen over software of hardware die we voor je hebben geconfigureerd en geïmplementeerd? Of ervaar je problemen met jouw netwerkomgeving? Onze helpdesk staat voor je klaar. Gespecialiseerde medewerkers helpen je snel vooruit en zetten zich in om de continuïteit van jouw bedrijfsprocessen in stand te houden.

1E LIJNS SUPPORT

Helpdesk geeft direct antwoord

Zodra jouw vraag via e-mail (support@icn.nl) bij ons binnenkomt, wordt die door een helpdeskmedewerker behandeld. Indien mogelijk, helpt hij of zij je op weg, of geeft de oplossing voor jouw vraag. Lukt dat niet, dan wordt de vraag of het probleem doorgezet naar onze 2de lijns support. Hiervan houden we je per e-mail op de hoogte.

  • Responstijd 1e lijns support: 4 uur
  • Communicatie: e-mail

2E LIJNS SUPPORT

Helpdesk heeft iets meer tijd nodig

Als onze 1e-lijns helpdeskmedewerker jouw vraag niet kan beantwoorden of het probleem oplossen, bijvoorbeeld door het specialistische karakter ervan, dan stuurt hij of zij de vraag of probleem door naar onze 2e-lijns support. Een 2e-lijns medewerker beoordeelt jouw vraag of probleem op complexiteit en reactietijd. Als hij of zij de vraag of probleem binnen 20 minuten kan oplossen dan valt dit onder 2e-lijns support.

  • Responstijd 2e-lijns support: 1 werkdag
  • Communicatie: e-mail of telefonisch

3E LIJNS SUPPORT

Technisch Consult

Als de 1ste en 2de lijns helpdeskmedewerkers jouw probleem niet kunnen oplossen, dan word je daarvan op de hoogte gesteld. Dit betekent dat de vraag te complex of tijdrovend is. Voor een oplossing kan dan een technische consultant worden ingeschakeld. In dat geval neemt eerst een accountmanager contact met je op om de mogelijkheden en eventuele vervolgstappen te bespreken.

  • Responstijd 1e lijns support: 4 uur
  • Communicatie: per e-mail of Telefonisch

Maak direct een afspraak met ICN: de ICT expert

We komen graag met je in contact

Plan een afspraak

Maak direct een afspraak in de agenda van onze expert.

Nick Croonen
ICT Consultant
Contact met Nick? Plan dan eenvoudig een meeting in zijn agenda via onderstaande button.