Werken bij ICN Solutions

Kom werken bij ICN Solutions! Binnen onze bedrijven is veel ruimte voor eigen initiatief, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Op het hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch kom je terecht in een jong, enthousiast, gedreven en bovenal klantgericht team. Hier heerst een ondernemende, gemoedelijke en informele werksfeer, waarbij veel waarde wordt gehecht aan kwaliteit en service.

Als telefoniste / Administratief medewerker binnen ICN Solutions ben je het eerste aanpreekpunt. Daarnaast ondersteun je de sales en het administratief proces binnen de ICN Group. Naast het aanmaken van de o.a. offertes, bevestigingen, certificaten ben je ook verantwoordelijk voor de randzaken van de trainingen, zoals het verzorgen van de lunch, het ontvangen van relaties.

Als Marketing manager binnen ICN Solutions ben je verantwoordelijk voor alle branding/ bedrijven binnen de ICN Group. Je spart veel met de directie, business unitmanagers en technisch manager en helpt zo om de organisatie verder te laten groeien naar een strategische service gerichte organisatie.

Heb jij ervaring met BIM(men) en wil je graag je opgedane kennis verspreiden, verdiepen en uitbreiden? Dan is deze vacature voor bouw consultant/trainer echt iets voor jou!

Als Accountmanager van de afdeling Design & Manufacturing binnen ICN Solutions ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen jouw werkgebied en klantenkring.

Op zoek naar een mooie functie en wil je deel uitmaken van een goed lopende organisatie? Bij ICN Group zoeken we een ervaren Systeembeheerder.

Kom jij ons team versterken als commercieel medewerker? Vind je het leuk om veel telefonisch contact te hebben met klanten en deze te adviseren in de Autodesk CAD branche? Dan zoeken wij jou!

© 2022 ICN Solutions. All rights reserved.