Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten - ICN Solutions

Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten

Belangrijk nieuws voor onze ICN en CADExpress klanten

Autodesk heeft aangekondigd dat ze een nieuw transactiemodel zullen uitrollen om uw koopervaring te verbeteren. In dit bericht duiken we dieper in de wijzigingen en laten we zien hoe ICN Solutions u blijft voorzien van advies, begeleiding en support, zodat u altijd toegang hebt tot de juiste technologie en expertise.

Wat verandert er?

Zodra we samen de juiste oplossing voor uw organisatie hebben samengesteld, ontvangt u van ons een duidelijke offerte. Na uw akkoord ontvangt u ook een bevestigingsmail van Autodesk.

Bestelproces

Als alles naar tevredenheid en verwachting is, kunt u uw order eenvoudig bevestigen in uw Autodesk-account en kiezen uit verschillende betalingsopties: betalen met creditcard, PayPal of per factuur. Zodra u uw keuze hebt gemaakt, verwerkt Autodesk de betaling en stuurt zij de factuur naar u op.

Wat gebeurt er daarna?

Nadat Autodesk uw contract(en) heeft geactiveerd, staan wij van ICN klaar om u te helpen met onboarding, support, training, consultancy en andere begeleiding. We zorgen ervoor dat u de maximale waarde uit uw investeringen haalt.

Uw Voordeel

U kunt erop vertrouwen dat ICN aan uw zijde blijft staan, zodat u slimmer, beter en duurzamer kunt werken.

Vragen?

Heeft u vragen over het nieuwe transactiemodel? Neem dan contact op met uw accountmanager of bekijk de veelgestelde vragen.

Hoe kan ICN Solutions u helpen?

Bent u benieuwd hoe we ook u verder kunnen helpen? Plan dan nu een afspraak in met één van onze experts.

Meld u aan voor onze e-mails